Gra szkoleniowa „Marzenia” jest grą wspierającą rozwój kompetencji związanych z procesem sprzedaży. Gracze wcielają się w konsultantów/ przedstawicieli handlowych oferujących firmom kupony „marzeń”, czyli bony prezentowe. Sprzedawanie marzeń wydaje się rzeczą prostą i przyjemną, jednak wysokie targety, duża konkurencja i niepewna sytuacja klientów, spędzają sprzedawcom sen z powiek. Minęły już czasy, w których do sprzedaży wystarczyło przekonujące zaprezentowanie cech produktu oraz walka z obiekcjami. W dobie internetu, to relacje, ekspertyza oraz wiedza o kliencie stają się kluczem do sukcesu. Gracze podejmują decyzje na temat sposobu sprzedaży, alokacji swojego czasu oraz wyboru klientów. Z pomocą przychodzą metody sprzedaży doradczej, czyli odpowiednie zadbanie o własne kompetencje, zbudowanie zaufania oraz poznanie potrzeb klienta. Dodatkowo, gra uczy zarządzania ryzykiem poprzez dywersyfikację portfela klientów, z zachowaniem koncentracji na kluczowych klientach. Oprócz możliwości doświadczenia decyzji sprzedażowych, gra oferuje konkretne wskazówki na temat poszukiwania informacji oraz rozwijania kompetencji sprzedażowych.
Uczestnicy mogą rozgrywać grę szkoleniową „Marzenia” wielokrotnie, dzięki czemu może ona być wykorzystana na początku szkolenia oraz na koniec, jako podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności oraz utrwalenie efektywnych zachowań sprzedażowych.
WYBRANE CELE SZKOLENIOWE
Gra umożliwia rozwój następujących umiejętności:
- Planowanie sprzedaży – przygotowanie procesu sprzedaży w oparciu o podejście sprzedaży doradczej.
- Kompetencje sprzedażowe – podejmowanie decyzji mimo braku wszystkich potrzebnych informacji, poprawa umiejętności oraz wiedzy na temat produktu.
- Zarządzanie relacjami z klientami – nastawienie na długoterminowe budowanie relacji z klientami, zwiększanie wiedzy o klientach w celu proponowania im rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb, zarządzanie portfelem klientów.
- Radzenie sobie ze stresem związanym z wysokimi targetami – inwestowanie we własne poczucie skuteczności i walka z lękiem przed odrzuceniem.
PROFIL UCZESTNIKÓW
Gra jest przeznaczona dla pracowników, którzy dokonują sprzedaży produktów i usług swoim klientom, chcą budować długoterminowe relacje ze swoimi klientami, zwiększyć swoją świadomość procesu sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami.
PARAMETRY GRY
Liczba graczy: 4 – 20 uczestników (4 zespoły od 1 do 5 osób w zespole)
Czas trwania: 90 – 120 minut
Dostępne języki: polski, angielski
ZAKUP GRY
Licencja firmowa (1 komplet w 1 torbie): 5 900,00 PLN netto
Licencja indywidualna (1 komplet w 1 torbie): 3 900,00 PLN netto