Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia przygotowania się do procesu negocjacji. Ciekawa fabuła pozwala zaobserwować naturalne zachowania w sytuacji negocjacyjnej. Uczestnicy wcielają się w role członków 6 rdzennych plemion z Dżungli Amazońskiej, gdzie ze względu na izolację od zachodniej cywilizacji nadal znajdują się bardzo rzadkie surowce naturalne o magnetycznych właściwościach. Każde z plemion ma dostęp do innego rodzaju i ilości surowców. Postępująca wycinka lasów zmusza ich do sprzedaży surowców na odległym targowisku w celu zakupienia pożywienia.
WYBRANE CELE SZKOLENIOWE
Gra umożliwia rozwój następujących umiejętności:
- Negocjacje – przygotowanie do negocjacji, ustalenie pozycji wyjściowej (WATNA), wybranie strategii negocjacyjnej, wykorzystanie technik negocjacyjnych;
- Planowanie strategiczne – wyznaczenie strategii i jej realizacja przy niepełnej informacji n.t. rynku i konkurencji;
- Praca zespołowa – współpraca wewnątrz zespołu, role zespołowe, wspólne wyznaczanie i osiąganie celu;
- Radzenie sobie z niejednoznacznością
PROFIL UCZESTNIKÓW
Gra jest przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji. Zasady są łatwe do zrozumienia, więc gra może stosowana także dla pracowników niższego szczebla i fizycznych. Jednocześnie mechanizm jest atrakcyjny dla menedżerów ze względu na negocjacje z 5 innymi zespołami oraz konieczność przeliczania wartości punktowej surowców i ich kombinacji.
PARAMETRY GRY
Liczba graczy: 6-30 osób, 1-5 zespołów po 6 osób
Czas trwania: około 90 minut
Dostępne języki: polski, angielski
ZAKUP GRY
Licencja firmowa (1 komplet na 6 zespołów w jednej torbie): 3 190,00 PLN netto.
Licencja indywidualna (1 komplet na 6 zespołów w 1 torbie): 2 190,00 PLN netto.