Winnica jest szkoleniową grą planszową o zarządzaniu zespołem. Gracze wcielają się w menadżerów winnic. Ich zadaniem jest osiągnąć jak najlepszy wynik finansowy i rozwinąć swój zespół. Pracownicy i ich rozwój są centralnym punktem rozgrywki. Gra promuje inwestowanie w rozwój pracowników i delegowanie prac. Uczestnicy podejmując decyzje menadżerskie muszą rozstrzygnąć dylemat osiągnięcia szybkiego zysku lub długotrwałej inwestycji w rozwój kompetencji i motywacji pracowników. Uczestnicy mogą grać w Winnicę wielokrotnie, dzięki czemu gra może być wykorzystana na początku szkolenia oraz na koniec jako podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności oraz utrwalenie pozytywnych zachowań z zakresu zarządzania zespołem.
Ilość uczestników | 3 – 18 (6 zespołów od 1 do 3 osób) |
Czas trwania | 90 – 120 minut |
Cele szkoleniowe |
Gra umożliwia rozwój następujących umiejętności:
|
Opis gry
|
Gra „Winnica”, jest szkoleniową grą planszową o zarządzaniu zespołem, w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego BLANCHARDA.
Gracze wcielają się w menadżerów winnic. Ich zadaniem jest osiągnąć jak najlepszy wynik finansowy i rozwinąć swój zespół. Pracownicy i ich rozwój jest centralnym punktem rozgrywki. Gra promuje inwestowanie w rozwój pracowników i delegowanie prac. Uczestnicy podejmując decyzje menadżerskie muszą rozstrzygnąć dylemat osiągnięcia szybkiego zysku lub długotrwałej inwestycji w rozwój kompetencji i motywacji pracowników. Uczestnicy mogą grać w „Winnicę” wielokrotnie, dzięki czemu gra może być wykorzystana na początku szkolenia oraz na koniec, jako podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności oraz utrwalenie pozytywnych zachowań z zakresu zarządzania zespołem. |
Zawartość zestawu |
|
WYBRANE CELE SZKOLENIOWE
Gra umożliwia rozwój następujących umiejętności:
- Przywództwo i zarządzanie – dostosowywanie decyzji do poziomu gotowości pracownika (chcę / umiem) oraz używanie odpowiednich narzędzi (wspieranie / instruowanie) w celu rozwoju pracowników;
- Zarządzanie strategiczne – inwestowanie w rozwój firmy (pracowników) w celu osiągnięcia długotrwałych efektów;
- Zarządzanie zmianą – adekwatne reagowanie na pojawiające się zadania oraz zdarzenia losowe, wprowadzanie koniecznych korekt w planie działania;
- Radzenie sobie z niejednoznacznością – podejmowanie decyzji mimo braku wszystkich potrzebnych informacji oraz dylematu osiągnięcia szybkiego zysku lub długotrwałej inwestycji w rozwój kompetencji i motywacji pracowników.
PROFIL UCZESTNIKÓW
Gra jest przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji, gdyż pokazuje uniwersalne zasady i mechanizmy występujące w rzeczywistości biznesowej. Szczególnie przydatna dla działów sprzedaży i kadry zarządzającej ze względu na tematykę gry nastawioną na sprzedaż oraz możliwość doskonalenia umiejętności sprawnego zarządzania zespołem i delegowania zadań.
PARAMETRY GRY
Liczba graczy: 3-18 osób, 3 – 6 zespołów od 1 do 3 osób
Czas trwania: około 120 minut
Dostępne języki: polski, angielski
ZAKUP GRY
Licencja firmowa (2 pełne komplety w oddzielnych torbach): 7 900,00 PLN netto
Licencja indywidualna (1 komplet w 1 torbie): 5 900,00 PLN netto