Samo słowo "rywalizacja", a szczególnie w miejscu pracy kojarzy nam się z wyzwaniem, ciężką pracą czy też wyścigiem "korposzczurów". Natomiast bez współzawodnictwa zespoły rozwijałyby się dużo wolniej, bowiem rywalizacja jest motorem napędowym do podejmowania działań i wyzwań, aczkolwiek są...
Zarządzanie w pracy zdalnej w którym biurowa rzeczywistość open space'ów zamieniła się w home office jest wyzwaniem dla liderów. Jak zarządzać zespołem i czasem pracy pracowników kiedy kontakt ogranicza się do spotkań on-line lub telefonów? Jedno jest pewne wymagana...
Mową posługujemy się na co dzień, wypowiadając tysiące słów, gestykulując i wyrażając emocje za pomocą mimiki twarzy. To właśnie komunikacji zawdzięczamy możliwość werbalizacji myśli, wydawania opinii, załatwiania dużej ilości spraw, a także budowania relacji. Natomiast bardzo często to błędy...
Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że problem zaczyna się w głowie i jego definicję tworzymy my sami. W życiu napotka nas wiele, wiele problemów. Przypomnij sobie pięć kryzysowych sytuacji, z którymi borykałeś się rok temu w czasie zimy... Dzisiaj trudno...
Postawa asertywna nie jest cechą wrodzoną, natomiast jak wskazują badania koreluje ona z cechami charakteru, temperamentem, a także stylami wychowawczymi, których młody człowiek doświadczał na początku swojego życia. Oznacza to, że postawy asertywnej można się nauczyć w warunkach naturalnych...
Współpraca managera z pracownikami opiera się na trzech filarach - delegowanie obowiązków, ocena ich realizacji czyli przekazanie feedbacku, a także motywowanie do ich realizacji. Te trzy wymiary na których opiera się zarządzanie bazują na kluczowej umiejętności managerskiej, którą jest...
Kontynuując temat sprzedaży, sukces udanej transakcji bazuje na trzech filarach:
merytorycznym - aspekt, związany jest z dostarczeniem klientowi dokładnej wiedzy na temat tego, co konkretnie chcemy mu zaoferować. Pod tym terminem kryją się wszelkiego rodzaju kompetencje związane z opisem danej usługi, jej kosztami...
Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż! Można powiedzieć, że jest tak stara jak świat, a wielu już próbowało znaleźć antidotum na efektywną finalizację transakcji. Mimo upływu czasu i wielu różnych technik sprzedaży poprzez reklamy w telewizji, internecie czy popularnych influencerów jedno pozostaje...
W dobie pandemii koronawirusa większość z nas pracuje zdalnie, co ogranicza liczbę kontaktów społecznych, a także skutkuje brakiem motywacji oraz energii do działania. Wielu z nas nawet nie zmienia piżamy lub spędza dzień z kocem i laptopem w łóżku....
Jednym z popularniejszych pożeraczy czasu pracy zaraz obok telefonów i social mediów są spotkania biznesowe. Szczególnie w czasach pracy on-line, spowodowanych zagrożeniem epidemiologicznym ich ilość znacznie wzrosła i wiele osób skarży się że czas ich trwania wymyka się spod...