Sprawdź jak napisać CV, by otrzymać pracę marzeń!
Badania wykazały, iż rekruterzy przeciętnie spędzają tylko siedem sekund na przeglądaniu CV przed podjęciem decyzji, czy rozpocząć jego czytanie. Zatem jak wiele CV jest wykluczanych już po pierwszych sekundach?
Jak wszędzie, tak...
Kiedy chcesz zbudować zespół od podstaw, musisz dokładnie zaplanować strategię, zdefiniować cele oraz wybrać osoby, które razem z Tobą będą chciały dopłynąć do portu: sukces! Najlepszym kierunkowskazem w tej drodze są dobrze dobrani pracownicy. Im więcej "wspaniałych" ludzi pracuje...
W coraz większym stopniu ze względu na złożoność dzisiejszych problemów i stopień zaawansowania, projekty biznesowe zarówno w przemyśle, jak i w środowisku akademickim, są realizowane raczej poprzez pracę zespołową niż indywidualną. Praca zespołowa wymaga innego zestawu umiejętności niż praca...
Obawiasz się kolejnego nudnego dnia w biurze lub stosu dokumentów do wypełnienia? Znajdź zajęcie, które kochasz, zadając sobie sześć podstawowych pytań, które naprowadzą Cię na znalezienie satysfakcjonującej pracy.
Co właściwie lubisz w pracy?
Próba wyobrażenia sobie swojej wymarzonej pracy, może być...
Gary Champan oraz Paul White to autorzy teorii 5 języków miłości. Języki miłości mówią o tym, że każdy z nas preferuje jeden z 5 określonych sposobów okazywania uczuć drugiej osobie poprzez: dotyk, drobne przysługi, przyjmowanie podarunków, spędzanie ze sobą...
Żyjemy w czasach gdzie wszystko dzieje się już, teraz, a co najwyżej "zaraz". Z szybkim tempem życia wiążą się również postępujące nowe technologie, a także szeroko rozumiane innowacje. Dzisiaj, świat wymaga dynamicznych zmian i elastyczności szczególnie od osób, które...
Rozwój osobisty nieodzownie związany jest z podnoszeniem kompetencji, rodzajami osobowości i różnorodnymi umiejętnościami. Patrząc na te wszystkie składowe zachodzi pytanie czy można je zmierzyć, porównać? Okazuje się, że istnieją testy psychometryczne dzięki którym można zdiagnozować poziom kompetencji oraz określić...
Neuromarketing to wykorzystanie wiedzy z zakresu neuronauk w podejmowaniu działań marketingowych. Neuronauka zajmuje się badaniem struktur mózgowych w takich sytuacjach jak zapamiętywanie, podejmowanie decyzji albo odczuwanie emocji. Jedną z dziedzin neuronauk jest neuromarketing, który zajmuje się badaniem reakcji psychofizjologicznych...
Badania nad emocjami i procesami neurobiologicznymi rozwijają się równie dynamicznie co międzynarodowe korporacje i łączy je jeden z naszych organów - mózg, który kieruje zachowaniami człowieka. Poznanie procesów nim sterujących spędza sen z powiek nie jednemu managerowi jak i...
Pojęcie "kompetencja" na stałe zadomowiło się na rynku pracy, często funkcjonując pod terminem - klucz do sukcesu. Czym różnią się kompetencje od umiejętności oraz co kryje się pod definicją kompetencji miękkich i twardych. Które z nich są kluczowe w...