ASSESSMENT CENTER
Assessment Center wykonywany jest celem określenia, w jaki sposób kapitał w postaci pracowników może wpływać na całą strukturę przedsiębiorstwa. Assessment Center umożliwia również osobie/grupie osób, omówienie aspiracji zawodowych i porównanie ich z kierunkami rozwoju organizacji, obsadą personalną i planami awansów. Określamy poziom kompetencji pracowników oraz wskazujemy obszary wymagające rozwoju. Dzięki realizacji Assessment Center można zaplanować proces rozwoju pracownika poprzez szkolenie, dokształcenie, zmianę stanowiska pracy, czy udział w zespołach zadaniowych lub trening.
Realizacja usługi obejmuje następujące etapy:
ETAP 1: METODOLOGIA BADANIA
- FAZA I: OPRACOWANIE MODELU KOMPETENCYJNEGO
- Zdefiniowanie celu i omówienia założeń
- Wybór kompetencji i zdefiniowanie wskaźników, wybór skali
- FAZA II: OPRACOWANIE ĆWICZEŃ I PRZYGOTOWANIE NARZĘDZI
ETAP 2: PRZEPROWADZENIE SESJI ASSESSMENT CENTER
ETAP 3: ANALIZA WYNIKÓW
- FAZA I: DYSKUSJA ASESORSKA
- FAZ II: OPRACOWANIE RAPORTÓW
- FAZA III: PRZEDSTAWIENIE REKOMENDACJI
ETAP 4: INDYWIDUALNE SESJE INFORMACJI ZWROTNEJ
W projektach Assessment Center wykorzystujemy między innymi gry szkoleniowe i diagnozę psychometryczną (m.in.: testy Insights Discovery?, testy MBTI, Extended DISC?, Hogan Assessment Systems)