Porady ekspertów
Wszyscy staramy się rozwijać i uczyć czegoś nowego. Co jest potrzebne żeby zdobyć nowe umiejętności lub rozwinąć te, które już posiadamy ? Co należy robić, żeby je utrwalić i wykorzystywać ?
Musisz mieć motywację
Nowe umiejętności nie pojawią się same -...
Równowaga we wszystkich sferach życia, w relacjach osobistych, rodzinnych, zawodowych, jest możliwa tylko dzięki pełnemu wykorzystaniu drzemiącego w nas potencjału. Dzięki temu, czym dysponujemy, możemy zwiększać swoją efektywność i skuteczność w działaniu.
Dlatego, jeśli chcemy być skuteczni i osiągać sukces, musimy...
W wielu firmach, z którymi pracuję istnieje kultura spotkań zespołu. Taki ?apdejcik?, który ma poprawić komunikację. Spotkanie takie organizowane jest po to, żeby członkowie zespołu mogli przedstawić aktualny stan prac w projekcie, którym się aktualnie zajmują. Koniecznie osobiście, face...
PROAKTYWNOŚĆ - odpowiedzialność za siebie, za własne życie, inicjatywa i chęć działania.
Często zastanawiasz się: ?Z czego wynika zdolność pewnych jednostek do odnoszenia sukcesów, stałego zwiększania zysku pewnych organizacji, do utrzymywania motywacji, wspinania się na wyżyny możliwości niektórych sportowców, a...
PODSTAWA WŁASNEJ AUTOMOTYWACJI I SKUTECZNOŚCI
Jak zwiększyć swój osobisty obszar wpływu? Jak skutecznie i z satysfakcją realizować swoje cele zawodowe? Jak zwiększyć swoją skuteczność działania?
Nie zawsze masz wpływ na wydarzenia, jakie mają miejsce w Twoim życiu, ale zawsze masz wpływ...
Jak budować długofalowe, trwałe i dobrej relacje z klientem ? Bądź cierpliwy i przede wszystkim nie staraj się zbyt szybko spoufalać i próbować stać się dobrym kolegą, przyjacielem. Lepiej budować takie relacje powoli i kierować się kilkoma ważnymi zasadami.
Wyceniaj...
Relacja pracownik-przełożony wymaga czasami od jednej ze stron umiejętności przyznania się do popełnionego błędu. Błedy, popełnia każdy z nas, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, ale nie wszyscy potrafimy się do nich przyznać i wykorzystać je do nauczenia...
Roszczeniowy klient jest trudnym przeciwnikiem właściwie dla każdego. Nie łatwo z nim rozmawiać, często oczekuje więcej niż możemy mu dać.
Moi handlowcy mają poważny problem z dwoma klientami, którzy są nastawieni bardzo roszczeniowo. Wysuwają, co chwila wiele z pozoru "drobnych"...