Porady ekspertów
Clare Graves w swoich badaniach diagnozował, co sprawia, że następuje rozwój jednostki i opisywał to, zarówno w skali MIKRO – czyli co wpływa na rozwój każdego z nas, jak i w skali MAKRO – co wpływa na rozwój cywilizacji....
O coachingu słyszał już każdy, natomiast statystycznie co trzecia osoba nie do końca wie czym zajmuje się coach, jakie są rodzaje coachingu oraz czym coaching różni się od innych nauk społeczno-humanistycznych takich jak psychologia, czy socjologia.
Coaching jest relacją, która...
Połowa roku kalendarzowego już za nami, a nadchodzący 2020 będzie niósł za sobą nowe wyzwania i trendy. Gdy patrzymy w przyszłość, rodzi się pytanie - jakich umiejętności będziemy potrzebować, aby rozwijać się w nowym, odważnym i dynamicznym świecie?
Naukowcy ze...
Zazwyczaj prowadząc swój zespół lub stojąc na czele organizacji pamiętamy o docenieniu finansowym, organizujemy wyjazdy, zapewniamy karty lojalnościowe i opiekę zdrowotną. Natomiast często zapominamy o docenieniu pracownika, zazwyczaj robimy to raz na rok - w czasie podsumowań noworocznych lub...
Multitasking, czyli wielozadaniowość polega na wykonywaniu kilku czynności naraz. Najłatwiej te pojęcie zdefiniować za pomocą obrazu. Wyobraź sobie osobę jadącą do pracy samochodem rozmawiającą przez telefon, jedzącą kanapkę i poprawiającą makijaż. Niby gospodarne zarządzanie czasem ale czy bezpieczne i...
Obawiasz się kolejnego nudnego dnia w biurze lub stosu dokumentów do wypełnienia? Znajdź zajęcie, które kochasz, zadając sobie sześć podstawowych pytań, które naprowadzą Cię na znalezienie satysfakcjonującej pracy.
Co właściwie lubisz w pracy?
Próba wyobrażenia sobie swojej wymarzonej pracy, może być...
Rozwój osobisty nieodzownie związany jest z podnoszeniem kompetencji, rodzajami osobowości i różnorodnymi umiejętnościami. Patrząc na te wszystkie składowe zachodzi pytanie czy można je zmierzyć, porównać? Okazuje się, że istnieją testy psychometryczne dzięki którym można zdiagnozować poziom kompetencji oraz określić...
W pracy zawodowej, szczególnie będąc zatrudnionym na stanowiskach wyższego szczebla bardzo często zmuszeni jesteśmy występować publicznie. Co więcej, w dobie smartphonów większość osób lubi upamiętniać tak ważne chwile fotografiami, które potem trafiają do obiegu w sieci. A my patrzymy...
Myślę, iż większości z nas czas przecieka przez palce. Idziemy do pracy, parę spotkań, kilka wysłanych maili, lunch i tak mija 8 godzin. Niby dużo, a w rzeczywistości okazuje się, że wciąż za mało. Gdzie jest więc ten cenny...
Brak czasu to typowa wymówka człowieka XXI wieku. Większość z nas narzeka, że doba jest za krótka, a obowiązków za dużo. W przypadku dużej ilości obowiązków, a także natłoku informacji, dead line'ów i przedłużających się spotkań, trzeba być ekspertem...