Narzędzie „Projektor” składa się z dwóch zestawów kart, po 108 obrazków każdy. Oba zestawy doskonale się uzupełniają i umożliwiają pracę z większymi grupami uczestników oraz zawierają inspirację do wielu ćwiczeń i zadań.
Uczestnicy widząc obraz – sami nadają jemu znaczenie. Wykorzystanie obrazów pomaga dotrzeć do nieuświadomionych zasobów uczestników (wiedzy, doświadczeń, skojarzeń, potrzeb). Dzięki temu przypisane kartom znaczenie sięgać może do podstawowych zasad funkcjonowania, struktur myślenia i zachowania się, kultury oraz systemu wartości. Karty stymulują kreatywne i niestandardowe myślenie. Umożliwiają zobaczenie sytuacji, zjawisk, procesów, osób, oraz poszerzają perspektywy patrzenia na te same sprawy w nowy sposób.
Dodatkowo są angażujące i budują zaangażowanie w zespole. Obrazy bardzo często angażują w zadanie również osoby, które zazwyczaj nie są chętne do wypowiadania się i pozostają mniej zaangażowane w pracę podczas spotkań i warsztatów. Pozwalają w bezpieczny sposób wejść w rozmowy i dyskusje, nawet na trudniejsze lub bardziej drażliwe tematy. Umożliwiają koncentrację na temacie rozmowy, jednocześnie pozwalając na ekspresję członkom grupy.
WYBRANE CELE SZKOLENIOWE
Gra umożliwia:
Zestaw FIOLETOWY
- Rozwój umiejętności „miękkich”: komunikacji, asertywności, współpracy, empatii, autoprezentacji, rozwiązywania problemów i innych;
- W pracy zespołowej – wskazuje mocne strony i potencjał członków zespołu;
- Ułatwienie rozpoczęcia spotkania, warsztatu – jako rozgrzewka, wprowadzenie, poznanie się uczestników, poznanie oczekiwań uczestników,
- Facylitacja, ułatwienie rozmów na różne trudne tematy,
- Jako ćwiczenie energetyzujące.
Zestaw ZIELONY
- Diagnozę i optymalizację procesów, tworzenia wizji, misji, strategii organizacji i generowanie scenariuszy rozwoju sytuacji, firmy i otoczenia, a także opcji strategicznych,
- Prowadzenie spotkań i poszukiwanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
- Określanie obszarów ryzyka oraz poszukiwania działań zaradczych;
- Diagnoza wiedzy, dotychczasowych doświadczeń uczestników w temacie, nad którym pracuje zespół; kapitalizacja wiedzy z dotychczasowych działań i projektów.
PROFIL UCZESTNIKÓW
Gra jest przeznaczona dla pracowników na różnych szczeblach i dla różnego typu i o różnej specyfice organizacji.
PARAMETRY GRY
Liczba graczy: bez ograniczeń
Dostępne języki: polski, angielski
ZAKUP GRY
Licencja firmowa (1 komplet w 1 torbie): 1 zestaw (zielony lub fioletowy) 990,00 PLN netto. Dwa zestawy (zielony i fioletowy) 1 490,00 PLN netto.
Licencja indywidualna (1 komplet w 1 torbie): 1 zestaw (zielony lub fioletowy) 590,00 PLN netto. Dwa zestawy (zielony i fioletowy) 890,00 PLN netto.