Sprzedaż
W dzisiejszym cyfrowym świecie kampanie internetowe są nieodzownym narzędziem marketingowym dla firm i organizacji. Poprzez kampanie internetowe można dotrzeć do szerokiego audytorium, zwiększyć świadomość marki i generować konwersje. Jednak skuteczna kampania internetowa wymaga starannego planowania i realizacji. W tym...
Dobre i efektywne zarządzanie relacjami z klientem, to jedno z kluczowych wyzwań na bardzo konkurencyjnych rynkach. Klienci, jak pokazują niektóre badania, z reguły nie skarżą się na produkt danej firmy. Jednak duża ich część mimo tego, że nie zgłasza swoich uwag do oferty, nigdy...
Call center to centrum obsługi telefonicznej klienta, można tutaj mówić o dwóch rodzajach biur. Jedno z nich to takie, które pełni rolę wsparcia i pomocy dla klienta, czyli klient dzwoni sam z problemem; a drugi typ to taki, który...
W rozmowie z klientem, sprzedawca często natrafia na przeszkody komunikacyjne lub sam używa zwrotów, bądź też sformułowań, które zniechęcają potencjalnego klienta do sfinalizowania transakcji i zdecydowania się na zakup. Niekiedy bywa tak, że ten sam klient, zdecydowany jest na...
Lejek sprzedażowy to narzędzie, które pozwala na zilustrowanie całego procesu sprzedaży, a także wyszczególnienie grupy docelowych klientów. Można powiedzieć, że przez każdy etap lejka sprzedaży musi przejść klient, który dokona transakcji.
Definiowanie i zarządzanie lejkiem sprzedaży to jedna...
Wiedząc czym jest i w jaki sposób ułatwia zarządzanie strategiami marketingowymi lejek sprzedażowy można postawić dwa pytania. Pierwsze z nich to jaka jest budowa lejka sprzedażowego, a także jak z nim pracować, by go nieustannie ulepszać?
Definicja lejka sprzedażowego i...
Kiedyś praca w obszarze sprzedaży była definiowana jednoznacznie. Określenie wachlarzu zadań pracownika sprzedaży stricte związane było z transakcjami nakłonienia klienta do kupna usługi lub produktu. Dzisiaj te działania podzielone są na PR czyli Public relations, komunikację oraz marketing, który...
Kontynuując temat sprzedaży, sukces udanej transakcji bazuje na trzech filarach:
merytorycznym - aspekt, związany jest z dostarczeniem klientowi dokładnej wiedzy na temat tego, co konkretnie chcemy mu zaoferować. Pod tym terminem kryją się wszelkiego rodzaju kompetencje związane z opisem danej usługi, jej kosztami...
Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż! Można powiedzieć, że jest tak stara jak świat, a wielu już próbowało znaleźć antidotum na efektywną finalizację transakcji. Mimo upływu czasu i wielu różnych technik sprzedaży poprzez reklamy w telewizji, internecie czy popularnych influencerów jedno pozostaje...
W psychologii często mówimy o efekcie tak zwanego kameleona. To psychologiczne twierdzenie, które mówi o tym, że ludzie większą sympatią obdarzają osoby, które są do nich podobne. Ponadto większości zachowań uczymy się poprzez naśladownictwo innych. Do ludzi podobnych jesteśmy...