CENTRALNA KARTOTEKA KLIENTÓW
Centralna Kartotek Klientów to nie tylko jedno, spójne i kompletne źródło informacji o Kliencie. To przede wszystkim podstawa operacyjnego modelu działania firmy, który wymaga zmiany podejścia do zarządzania informacją o Kliencie. Centralna Kartoteka Klientów jest podstawą do zarządzania relacjami z Klientem w wielu perspektywach, przede wszystkim jednak w perspektywie sprzedażowej i obsługowej. Opracowanie i wdrożenie CKK daje instytucji/grupie finansowej szereg możliwości analizy i modelowania zachowań i potrzeb Klienta, określania jego wartości, a także kierowania do niego kompleksowej oferty produktów i usług poprzez dowolne kanały sprzedaży.
Nasza usługa obejmuje następujące zadania:
- Opracowanie modelu danych podstawowych Klienta
- Zdefiniowanie zasad ewidencji i aktualizacji danych Klienta
- Określenie metod konsolidacji danych Klienta ? tworzenie tzw. ?golden record?
- Określenie zasad ?czyszczenia? danych Klientów
- Definicja procesów i procedur zarządzania danymi Klienta