EFEKTYWNE CALL CENTER
Biorąc pod uwagę dostępne obecnie modele biznesowe, rozwiązania organizacyjne oraz możliwości technologiczne, istnieje wiele metod, dzięki którym można zbudować efektywne Call Center. Każdy ze wskazanych obszarów po wprowadzeniu zmian, pozwala na stworzenie efektywnego Call Center, jednak zmiany te powinny być wprowadzane w sposób uporządkowany. Zależnie od obszaru, w którym chcemy dokonać optymalizacji, koszty wprowadzenia zmian mogą istotnie się od siebie różnić. Wszystkie te czynniki należy wziąć pod uwagę podczas realizacji projektu poprawy efektywności CC.
Nasza usługa obejmuje m.in. następujące zadania:
- Optymalizacja procesu kontaktu z Klientem ? etapy kontaktu, czas ich trwania, jakość obsługi
- Analiza i optymalizacja procedur formalnych, definiujących model operacyjny działania Call Center
- Analiza standardów raportowania i monitorowania jakości pracy agentów CC i całej jednostki (typy wskaźników, KPI, okresy raportowania)
- Opracowanie modeli wdrażania i szkolenia nowych pracowników
- Analiza i optymalizacja struktury zatrudnienia pracowników
- Analiza rozwiązań IT wspierających pracę agentów CC
- Analiza struktury i wielkości kosztów wraz z propozycjami zmian