ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM
Dobre i efektywne zarządzanie relacjami z klientem, to jedno z kluczowych wyzwań na bardzo konkurencyjnych rynkach. Klienci, jak pokazują niektóre badania, z reguły nie skarżą się na produkt danej firmy. Jednak duża ich część mimo tego, że nie zgłasza swoich uwag do oferty, nigdy nie sięga ponownie po produkt tej samej firmy. Im lepiej rozumiemy naszego klienta i im więcej o nim wiemy, tym lepiej możemy dbać o jego zadowolenie i budować długotrwałe relacje. W konsekwencji możemy lepiej trafiać w rzeczywiste potrzeby klienta oraz sprawniej go obsługiwać. Aby efektywnie adresować oczekiwania klienta niezbędne jest zbudowanie biznesowego modelu organizacji w taki sposób, aby wszystkie swoje działania skupiała ona na kliencie. Potocznie mówimy o takich firmach, że są one ?klientocentryczne?.
Nasza usługa obejmuje m.in. następujące zadania:
- Określenie źródeł informacji o kliencie
- Zdefiniowanie segmentów klienta
- Określenie kanałów komunikacji z klientem
- Opracowanie procesów zarządzania kontaktami z klientem
- Opracowanie wymagań biznesowych dla systemu zarządzania relacjami z klientem (CRM)
- Wsparcie w wyborze i wdrożeniu systemu klasy CRM