ZARZĄDZANIE SIECIĄ SPRZEDAŻY
Rosnąca konkurencja oraz zmiana przyzwyczajeń i oczekiwań klientów wymuszają ciągłe doskonalenie i zmiany w podejściu do sprzedaży, a w konsekwencji do sposobu zarządzania zespołami sprzedażowymi. Firmy coraz częściej wprowadzają nowe rozwiązania organizacyjne i biznesowe w zakresie zarządzania siecią sprzedaży, aby poprawić efektywność jej działania i pozyskać nowych lub utrzymać obecnych klientów. W efekcie wdrażane są nowe kanały dystrybucji produktów, rozbudowywane są sieci partnerskie, rozwijane są nowe, lepiej zorientowane na klienta placówki oraz modyfikowane są systemy wynagradzania, premiowania i motywowania sprzedawców, doradców finansowych i agentów.
Nasza usługa obejmuje m.in. następujące zadania:
- Analizę istniejącego modelu organizacyjnego struktur sprzedaży
- Analizę procesów sprzedaży w odniesieniu do oferowanych produktów
- Analizę modeli prowizyjnych i motywacyjnych
- Analizę systemu szkolenia zespołu sprzedaży
- Analizę systemów IT wspierających realizację sprzedaży
- Opracowanie modelu docelowej struktury sieci sprzedaży
- Wsparcie w zakresie wdrożenia nowej struktury sieci sprzedaży