Zarządzanie

Żyjemy w czasach gdzie wszystko dzieje się już, teraz, a co najwyżej "zaraz". Z szybkim tempem życia wiążą się również postępujące nowe technologie, a także szeroko rozumiane innowacje. Dzisiaj, świat wymaga dynamicznych zmian i elastyczności szczególnie od osób, które...
Badania nad emocjami i procesami neurobiologicznymi rozwijają się równie dynamicznie co międzynarodowe korporacje i łączy je jeden z naszych organów - mózg, który kieruje zachowaniami człowieka. Poznanie procesów nim sterujących spędza sen z powiek nie jednemu managerowi jak i...
Pojęcie "kompetencja" na stałe zadomowiło się na rynku pracy, często funkcjonując pod terminem - klucz do sukcesu. Czym różnią się kompetencje od umiejętności oraz co kryje się pod definicją kompetencji miękkich i twardych. Które z nich są kluczowe w...
Dawniej sukces gwarantowany był dla osób, które mają przysłowiowego szczęścia więcej niż rozumu oraz  dla tych których IQ wynosi znacznie powyżej średniej. Dzisiaj do tych zmiennych możemy jeszcze zliczyć czynnik zwany inteligencja emocjonalna. Obecni liderzy organizacji, poza doświadczeniem doceniają w...
Delegowanie czy też potocznie mówiąc zarządzanie zadaniami to podejmowanie decyzji o wykonywaniu zadań samodzielnie albo poprzez zlecenie ich innej osobie. Delegowanie, można też określić jako przekazanie odpowiedzialności, co w większości przypadków budzi pewne obawy. Szczególnie u osób, które uważają,...
Praca zespołowa jest podstawową i zarazem najważniejszą formą organizacji pracy. Pracę zespołową cechuje przede wszystkim współpraca, czyli połączenie kompetencji, niesienie pomocy sobie nawzajem, a także ponoszenie zbiorowej odpowiedzialności za wyniki. Zgodnie z wynikami badań psychologicznych do cech dobrego zespołu zaliczamy:...
Często mówiąc o udzielaniu feedbacku, koncentrujemy się na tym jak przekazać w przystępny sposób pracownikowi informację o tym, co źle zostało zrobione lub o tym jakie wyniki w ostatnim miesiącu zostały osiągnięte. Słowa krytyki ubieramy w miłe epitety i...
Większość konfliktów i to nie tylko na gruncie zawodowym ale również i prywatnym spowodowanych jest nie tyle co różnicą zdań, bo powszechnie wiadomo, że ilu ludzi na świecie tyle opinii, a błędami w zakresie komunikacji. W szkole, uczymy się...
Awanse wewnątrz struktury firmy są aspektem znaczącym przy wyborze miejsca pracy. Zdecydowanie bardziej wolimy takie organizacje, które umożliwiają przyszły awans i rozwój kariery zawodowej. No tak, ale co zrobić kiedy już dostaniemy "stołek wyżej" i nagle w jeden dzień,...
Komunikacja to w skrócie proces dwuetapowy, składający się z adresata, czyli osoby, która udziela komunikatu oraz odbiorcy. W potocznym rozumieniu komunikacja kojarzy nam się z mówieniem. Zapominamy o tym, że tak naprawdę niezwykle ważne dla komunikacji jest jednak słuchanie....

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.