Zarządzanie

Rynek pracy stał się bardzo wymagający, zarówno dla pracodawców, którzy prześcigają się w zapewnieniu coraz to bardziej efektywnych motywatorów pozapłacowych i wymyślaniu technik z zakresu work-life-balance; jak i od pracowników, których lista kompetencji/umiejętności odbiega od modelu wiodącego prym jeszcze...
Stylów zarządzania ludźmi w organizacjach jest najprawdopodobniej tyle ilu kierowników. Pewnym jest to, że  różnimy się między sobą osobowością, temperamentem, środowiskiem pochodzenia, a także podejściem do innych osób w tym do naszych podwładnych. Wielu naukowców i praktyków świata biznesu...
Ostatnio dużo narzekamy na sytuację szkoleniową i edukacyjną. Jak się okazuje dzieci i dorośli niewiele pamiętają z wydarzeń edukacyjnych, nie wspiera się ich kreatywności, a uczy odpowiedzi pod klucz. Często w sytuacjach stricte edukacyjnych wyznajemy zasadę ZZZ - zakuć,...
Prowadząc rozmowy z klientami, w celu nawiązania relacji biznesowych, a w kolejnym etapie sprzedaży usługi, mamy do czynienia z kalejdoskopem ludzkich charakterów. Dobrze wiemy, że różnimy się osobowością, temperamentem czy też spojrzeniem na świat. Wiedza, na temat różnych typów...
Kompetencje interpersonalne należą do grupy kompetencji miękkich, psychospołecznych. W związku z tym trudno jest je dokładnie określić lub też zdefiniować. Natomiast są one nieodzownym elementem udanego życia zawodowego jak i prywatnego. W repertuar, szeroko rozumianych kompetencji interpersonalnych wpisuje się...
Dla jednych wyrażanie swoich uczuć oraz własnej woli przychodzi z łatwością, a dla innych stanowi to poważne wyzwanie, mimo tego, że wszyscy rodzimy się asertywni. To odważna teza ale wystarczy spojrzeć na 2-latki wymuszające czekoladkę czy też manifestujące swoją...
Jak wiadomo, barier komunikacyjnych jest bardzo wiele. Na własnej skórze doświadczamy ich praktycznie każdego dnia i to od najmłodszych lat; m.in. wskazówki rodziców: nie rób tak, jesteś niegrzeczny również zaliczane są do barier komunikacyjnych. Do czynników odpowiedzialnych za powstawanie...
Okresowa ocena pracownika (ang. performance appraisal system) w dobrze funkcjonujących organizacjach jest niezbędnym narzędziem do oceny efektywności. Sprawdzanie i podsumowywanie pracy członków zespołu jest znane od lat. Natomiast dopiero w czasie II wojny światowej, Amerykanie wprowadzili sformalizowany i ściśle określony sposób...
Ze względu na szybki rozwój techniki i pojawiające się nowiki, osoba chcąca zostać aktywną zawodowo powinna poszerzać swoją wiedzę każdego dnia. Od zawsze wiadomo, iż najlepiej poszerzać zakres swoich umiejętności poprzez zabawę. Na przeciw temu wychodzi grywalizacja czyli gry...
Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży odgrywa szczególną rolę. Istnieją bowiem klienci, którzy decyzję o zakupie podejmują już po pierwszych 30 sekundach, tylko dlatego, że coś na samym początku nie przypadło im do gustu. W procesie sprzedaży ważny jest...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.