Julita Pietraszko
Posiadam ponad 15 letnie doświadczenie menedżerskie z zakresu operacyjnego zarządzania firmą, zarządzania, sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi.
Pracuję z m.in. z: zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menadżerską, przedsiębiorcami i startup'ami.
Wspieram osoby, które potrzebują uzyskać jasność kierunków działania w życiu osobistym i biznesie, które utknęły i nie wiedzą co dalej lub nie mają odpowiednich narzędzi i strategii, a chcą dokonać w swoim życiu zmian i widzieć progres zarówno w życiu osobistym i biznesowym.
Parę słów o osiąganiu celów - co, jak i dlaczego czasem się nie udaje?
Budowanie relacji z klientem- jak osiągnąć sprzedażowy sukces?
Planowanie czasu z wykorzystaniem metody Alpen
Czy sztuka kompromisu w XXI wieku jeszcze istnieje?
Czy istnieje odpowiedni moment na zmianę pracy?
Recepta na sukces pracy zespołowej.
Typologia klientów - sprawdź jakim klientem jesteś.
Jak efektywnie zarządzać czasem pracy i realizować zadania?
Kluczowe etapy tworzenia zespołu.
"Mój mąż z zawodu jest dyrektorem?.[1]", czyli korporacyjny, filmowy dr Hannibal Lecter, czy dr House?