Julita Pietraszko
Posiadam ponad 15 letnie doświadczenie menedżerskie z zakresu operacyjnego zarządzania firmą, zarządzania, sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi.
Pracuję z m.in. z: zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menadżerską, przedsiębiorcami i startup'ami.
Wspieram osoby, które potrzebują uzyskać jasność kierunków działania w życiu osobistym i biznesie, które utknęły i nie wiedzą co dalej lub nie mają odpowiednich narzędzi i strategii, a chcą dokonać w swoim życiu zmian i widzieć progres zarówno w życiu osobistym i biznesowym.
ROZWÓJ TECHNOLOGI, AI JEST WAŻNY. NIE ZWALNIA OD MYŚLENIA
Rozwój nowych technologii i człowieka. Epoka transhumanizmu czy dehumanizmu?
Poznaj złodzieje czasu i wygraj z nimi walkę o Twój cenny czas!
ABC delegowania zadań
Zarządzanie czasem pracy - 4 filary skutecznej organizacji
Komunikacja interpersonalna - techniki aktywnego słuchania
Prokrastynacja - jak pokonać skłonność do odkładania spraw na później
Organizacja pracy - efektywna realizacja zadań
Zasady formułowania kontraktów grupowych
Jak osiągnąć sukces w pracy zespołowej - etapy procesu grupowego