Marek Waśkiewicz
Wieloletnie doświadczenie sprzedażowe zdobywałem w strukturach Orange Polska, współpracując z klientami korporacyjnymi oraz z klientami biznesowymi. Prowadziłem negocjacje na najwyższym szczeblu decyzyjnym. Obecnie jestem trenerem sprzedaży. Ukończyłem Akademię Umiejętności Trenerskich oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów Biznesu. Jestem absolwentem Szkoły Zarządzania Sprzedażą McHayes&StewardGroup, zakończonej uzyskaniem dyplomu Master of Sales. Wykształcenie kierunkowe zdobywałem na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Zarządzanie sprzedażą. Prywatnie jestem pasjonatem rozwoju osobistego i sportu.
Cel sprzedażowy - bądź konsekwentny w działaniu
Typologia klientów - zrozum dla kogo sprzedajesz
Potrzeby klienta - zamiast kreować, wydobądź je z klienta
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Odmowa klienta - problem każdego handlowca
Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe ?
Skuteczna rozmowa telefoniczna - gorące techniki cold call'i
Strategia negatywnego odwracania - najgroźniejsza broń handlowca